دلنوشته های مسعود مویدی

مجموعه مقالات اجتماعی و سیاسی به قلم مسعود مویدی

دلنوشته های مسعود مویدی

مجموعه مقالات اجتماعی و سیاسی به قلم مسعود مویدی

طبقه بندی موضوعی

پاسخ به بی انصافی های انصاف نیوز

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

[جناب آقای جواد امام
دفاع شما از شوهر خاله همسرتان (عرب سرخی) را خواندم!
موارد ذیل لازم به تذکر است:
1- هیچ کس نگفته است که عرب سرخی فرحبخش را تازیانه و مشت و لگد زده است، آدرس عوضی دادن برای رد گم کردن موضوع است، سال هاست که همه جا می گویند که عرب سرخی جناب علیخانی را شلاق زده است، دهها لینک خبری از سالها پیش موجود است. این مسئله هم ربطی به دکتر خزعلی نداشت، مدعی عرب سرخی اصحاب سینما هستند!
2-  در مورد عدم ارتباط دکتر خزعلی با سعید امامی و تهیه کنندگان هویت نیز از سال 76 تا کنون بیش از صد مقاله و مصاحبه از دکتر خزعلی هست و مستندات در اینترنت بقدر کافی وجود دارد، این شبهه نیز مغرضانه توسط شوهر خاله همسر شما منتشر شد، در حالی که همه می دانند در تهیه هویت دکتر خزعلی هیچ نقشی ندارد! این هم یک بداخلاقی دیگر از فرصت طلبانی که در اصلاحات نفوذ کرده اند!
3- دکتر خزعلی نقدی سازنده از دولت روحانی داشته و دارد و شما که نقد را برنمی تابید، مخالف "آزادی نقد و بیان " هستید.
4- دکتر خزعلی به گذشته بسیاری از منفعت طلبان نفوذی در اصلاحات نقد دارند و این را نشانه " آزادی اندیشه، بیان و نقد " می دانند، شما که هنوز قدرت ندارید، با اولین نقد سیل تهمت و افترا را نثار منتقد می کنید، اگر قدرت داشته باشید، چه خواهید کرد؟!
5- دکتر خزعلی هم بسیجی خیبر است و در دفاع از این مرز و بوم آماج ترکش ها شده است و حق دارد کسانی را که با بالا رفتن از دیوار سفارت موجب جنگ شدند - و امروز خود راپدرخوانده اصلاحات می دانند - نقد کند!   او در انقلاب و جنگ و جنبش سبز بیش از همه شما هزینه داده است و متاسفانه از برخی مدعیان اصلاحات ضربه خورده است!  اگر دردهایش را از درون زندان بر لب جاری کند، مردم به روی برخی اصلاح طلبان خدو خواهند انداخت!
 دردهایش را ما در خلوت سرای قلم شنیده ایم، اما هنوز در رسانه ها بر زبان جاری نکرده است!  بگذارید حرمت ها حفظ شود، سینه او پر از درد است و از زخم خنجر کین برادر بر پشتش می سوزد و می نالد!
وای به روزی که این زخم سرباز کند و مردمان این دمل چرکین را ببینند!
6- در خاتمه با توجه به این که شما اسپانسر مالی بخشی از اصلاح طلبان هستید و به برکت پول و سفره پهنتان جایگاه رفیعی در بین اصلاح طلبان دارید، تقاضا دارد برای  گسترده ماندن سفره اصلاحات، سعی فرمایید این تندی ها به بسیجی خیبر کمتر شود، چرا که با شناختی که من از دکتر خزعلی دارم، در برابر فشار خم نمی شود و محکم تر می ایستد!  و اگر بنا بود فشار شما او را نرم کند، فشار انفرادی و اعتصاب غذا و 12 پرونده محکومیت او را نرم می کرد(مثل دوستان مدعی اصلاحات شما که مصاحبه های کذایی کردند!)
ما تا آخر در کنار بسیجی خیبر و زندانی مقاوم جنبش سبز - که هرگز دست از اصلاح و مبارزه با فساد بر نداشت – خواهیم ایستاد.
مسعود مویدی
مسئول کمیته اجرایی سرای قلم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
Massoud Moayedi