دلنوشته های مسعود مویدی

مجموعه مقالات اجتماعی و سیاسی به قلم مسعود مویدی

دلنوشته های مسعود مویدی

مجموعه مقالات اجتماعی و سیاسی به قلم مسعود مویدی

طبقه بندی موضوعی

مرا نیز بکشید

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

مرا نیز بکشید

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ

«مهدی خزعلی ضد انقلاب است!!!؟؟؟»


من را بکشید زیرا که من  نیز چون مهدی خزعلی ضد انقلاب هستم.


دوست عزیز و وطن مهربانم 

ضمن عرض سلام و تحیت 

در یک مکالمه تلفنی میان بنده و شما حضزتعالی فرمودید:

از نظر من

 «مهدی خزعلی ضد انقلاب است».

نمی دانم در بلاد اسلامی شما که مهدی خزعلی آن ضد انقلابی ست ، چه حکمی برای یک ضد انقلاب تعریف شده ، اما با صدایی بلند فریاد برمی آورم که:

«من را هم حکم دهید زیرا که همچون مهدی خزعلی بر اساس حکم شما ، من نیز ضدانقلاب خواهم بود»

مرحوم امام جمله ای دارند با این عنوان که :

«بعد از من نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیافتد. »

داستان آقا میرزا هاشم آملی را می دانید؟!؟ فعلا بماند.

نمی دانم چند بار با دکتر مهدی خزعلی از نزدیک برخورد داشته اید و یا چه مقدار به شنیده ها بسنده کرده آید. اما بر خلاف نظر شما ، من قویا معتقدم که اگر یک نفر و تنها یک نفر در این انقلاب، انقلابی باشد با تمام وجودم قسم می خورم که شخص دکتر مهدی خزعلی ست.

دوست عزیزم خاطرم هست زمانی که با شما صحبت می کردم و جنابعالی در جایگاه مقام قضایی حکم ضدانقلاب صادر فرمودید ، استنادتان بر شخص آیت الله فقید ابوالقاسم خزعلی ابوی گرامی دکتر مهدی خزعلی بود .

شما اولین نفر نبوده اید که برای چسباندن برچسبهایی از این دست ، ازمرحوم ابوی  ایشان خرج می کنید  و قطعا آخرین نفر هم نخواهید بود.اما من به عنوان کوچکی که این افتخار را داشتم در بزنگاه هایی در کنار دکتر مهدی خزعلی باشم ، امروز با استناد به آن روزگار می توانم شهادت دهم که رابطه عاطفی در میان پدر و مادر و فرزند بسیار هم خوب بود و این اواخر عمر، آیت الله خزعلی صد ها بار بیشتر نگران فرزند خود بود٬ البته نه از این بابت که وی ضد انقلاب است. شاید ایشان به این نکته رسیده بود که نباید مسایل مربوط به دنیای سیاست را وارد دنیای خانواده می کرد. و حال نگران از زمانی بود که وی بار سفر را بسته باشد و دستش از دنیا کوتاه شده باشد و  تنها و تنها ، تنهایی فرزند متشرع خود را نظاره گر باشد. (که این نیز شد).

در این میان صدها بار ننگ بر آن کسانی که از کهولت سن و اعتقادات این مرد بزرگ که شیعه در تاریخ خود بسیار کم دیده سوءاستفاده کردند . کسی که عمر خود را به پای قرآن و نهج البلاغه گذاشت و وجوهاتش را دو برابر داد تا مبادا در آن دنیا گریبانش را بگیرد.اف بر کسانی که از کهولت سن این بزرگ مرد سوءاستفاده کردند و نامه ای از حضرت زهرا برای وی فرستادند تا کماکان ازاحمدی نژاد حمایت کند. مگر حمایت از احمدی نژاد چه جایگاهی داشت که میشد از این پیر دنیا دیده و آماده سفر اینگونه سوءاستفاده نمود.هر چند در اواخر عمر دولت دهم ایشان نیز از حال و احوال دولتمردان آگاه بود.

حضرت آیت الله فقید تا آنجا نگران آینده دکتر مهدی بود که تمامی مال خود را که 

می توانست بر روی آن وصیت کند (ثلث اموال) به دکتر مهدی خزعلی بخشید تا مبادا وعده حصر در میان هشتاد میلیون بازجو عملی شود( در زندان ، بازجو به دکتر مهدی خزعلی وعده می دهد که کاری خواهد کرد تا در میان هشتاد میلیون نفردر سلول انفرادی قرار گیرد).

آیت‌الله خزعلی همان قدر بر روی مواضع خود راسخ و محکم بود که امروز فرزندش ،مهدی.

دوست عزیز نمی دانم که می دانی ؟؟!؟ ، (اما چون در مکالمه فی ما بین از ارادت خود به آیت الله مرحوم گفتی برایت بازگو می کنم.) پدر نیز چون پسر کم از جناح حاکم ضربه نخورد. همین یک نکته کافی ست که تحقیق کنی که ایشان چرا و چگونه از

 شورای نگهبان استعفا داد.(کاش که حتما پیگیری کنی).

و اما مرد ضد انقلاب قصه شما که قهرمان داستان ماست.

برادر عزیزم ، دوست مهربان و محققم بیا کمی منصفانه به اطراف خود بنگریم.

حضرتعالی شخصی را به ضد انقلابی محکوم می کنید که تمام سعی خود را بر این گذاشته تا پرچم اصلاحات را به دست رهبری بسپارد.

گذشته از آن در کدام محکمه در دارالخلافه اسلامی شما ،  ایشان به عنوان ضد انقلاب محکوم شده آند که شما با استناد به آن برای ایشان این صفت را بکار برده اید.

نکند شما هم همچون برخی از مدعیان در حکومت اسلامی برای خود متهم ساخته و حکم می دهید. مبادا شما هم برای حذف رقیب ، قائل به افترا و تهمت هستید؟!؟

آیا مشی علی این بود؟علی بعد از جنگ جمل با سران جنگ چه کرد ؟! مبادا مشی شما این گونه باشد.

کمی اندیشه کنید .!!؟


البته من از حضرتعالی گله زیادی ندارم.

«من از بیگانگان هرگز ننالم، که هرچه کرد با من آشنا کرد»

روزی برای دوستانش نوشتم دوری از دکتر تنها و تنها به دلیل نقد دولت روحانی روا نیست . اما صدها بار حیف که دوستان سر در برف برده اند.

وقتی دوستان سردر برف فرو برده اند ، صد البته حضرتعالی حکم صادر می کنید.

حکم شما ایرادی ندارد ، خوب هم هست زیرا که من مدعی دوستی که تا امروز سر به سکوت نهاده بودم ، لب گشودم .

‍ ‍ در نهایت و برای طولانی نشدن کلام از شما و تمامی عماریون زمان دعوت می کنم تا به دیدار مالک زمان خود بیایند و براستی تجربه کنند که مالک ما ضد علی ست یا 

با علی.البته باید منصف بود.و به درد دلها گوش کرد.

«دلتنگی های آدمی را باد ترانه آی می خواند و سکوت سرشار از سخنان ناگفته است.»

یا علی

ارادتمند شما 

مسعود مویدی

۳شهریور ۹۵


به پیوست این متن برای شما و یادآوری دوستان چند عکس یادگاری از پدر و پسر به ضمیمه منتشر میکنم ، شاید کمی منصفانه تر به پیرامون خود بنگریم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
Massoud Moayedi