دلنوشته های مسعود مویدی

مجموعه مقالات اجتماعی و سیاسی به قلم مسعود مویدی

دلنوشته های مسعود مویدی

مجموعه مقالات اجتماعی و سیاسی به قلم مسعود مویدی

طبقه بندی موضوعی

عرب سرخی شکنجه گر اوین و تازیانه بدست ارشاد

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۲ ب.ظ

[Forwarded from سرای قلم]
" عرب سرخی،شکنجه گر اوین و تازیانه به دست ارشاد"
استاد عزیز و بزرگوار جناب آقای دکتر مهدی خزعلی
ضمن عرض سلام و تهیّت خدمت حضرتعالی و آرزوی بهترین ها برای شما، پیرو اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده و حمله ناجوانمردانه شکوری راد و عرب سرخی به شما، با توجه به ارادت حقیر به شما، لازم می دانم نکاتی را خدمت حضرتعالی  یادآور شوم
همانگونه که مستحضرید، بعد از اعلام کاندیداتوری شما برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ و تدوین میثاق نامه برای اخذ تعهد از رییس جمهور منتخب در سال ۹۶، انتظار حمله از سمت جناح حاکم و برخی از حضرات فرصت طلب که تنها و تنها نامی از اصلاح طلبی را با خود یدک می کشیدند در جبهه اصلاحات به دنبال جلب منافع فردی اند وجود داشت.
استباط من در مورد انتشار مقدمه کتاب هویت به قلم جنابعالی حرکتی مشترک از طرف جناح حاکم و منفعت طلبان نفوذی در اصلاح طلب می باشد تا بتوانند به حرکت خود ادامه دهند و بدون هیچ دغدغه ای ۴سال دیگر هم دست در دست هم میهن خویش را کنند آباد!
استاد عزیز؛ در بررسی عملکرد برخی از آقایان که امروز داعیه اصلاح طلبی دارند همان بس که حضرات انحصار و خودکامگی در جبهه اصلاحات را به حد اعلای خود رسانده اند. اگر امروز جناح حاکم در مسند قدرت، برخی حضرات مدعی اصلاح طلبی را به بهانه منافع ملی و دینی رد صلاحیت می کند، آقایان اصلاح طلب هنوز به قدرت نرسیده و بر اساس منافع شخصی دوستان خود را رد صلاحیت می کنند!
قدرت اقایان در دهه ۶۰ هنوز فراموش نشده و بر کسی پوشیده نیست
 هنوز آوای نطق دوستان از تربیون مجلس که فریاد می زدند پول داریم، سلاح داریم، جوان داریم، بسیجی داریم و در نتیجه می بایست به جنگ با امریکا برویم، گوشمان را نوازش می دهد.
هنوز فراموش نکرده ایم که در داستان اعتراض حضرات به رد  صلاحیتشان در مجلس ششم، آقایان آرزو می کردند اتفاقی نیافتد و تایید صلاحیت نشوند.
نکته جالب اینکه اگر دوستان ملی، مذهبی در دولت موقت،  احساس کردند در قوه اجرایی نمی توانند مفید باشند وارد قوه مقننه شدند، حضرات با در دست داشتن دو قوه اجرایی و مقننه اصرار به خروج از حاکمیت داشتند و بعد از اینکه مجلس هفتم و شورای دوم را از دست دادند تا همین امروز به پستی همچون بخشداری هم راضی هستند.
هنوز فراموش نکرده ایم،  زیرا که هر روز چوب عملکرد آقایان در مجلس ششم و دقیقا زمانی که زلزله بم را با خاک یکسان کرده بود و آقایان مدعی بودند که با وجود ترین و بهترین نیروهای انقلابی هستند، اما از بم خبری نداشتند و این غفلتشان را جناح حاکم هنوز بر سر ما می کوبند.
استاد عزیز؛   اصلا و ابدا قصد ندارم به واسطه عملکرد دیروز کسی، امروزش را زیر سوال ببرم اما نکته ای چند روز قبل ذهن مرا به خود مشغول کرد.
خاطرتان هست در پاسخ عزیزی به نام کوشا در ارتباط با گذشته آقای عرب سرخی  اشاره به تندروی او در دوران حراست وزارت ارشاد و شلاق به دست شدنش داشتید.
وقتی مطلب منتشر شد، جناب عرب سرخی در پاسخ به این مطلب به ارسال استیکر خنده 😂 بسنده کرد!!!  گویی می خواهد با این خنده منکر جنایت دهه شصت خود شود!😂
 اینجا ست که باید از جناب عرب سرخی سوال کرد که حضرت آقا مگر شما نبودید که در مقابل آقایان انوار و بهشتی  به آقای علی خانی شلاق زدید. شما که از اوین شلاقتان را به وزارت ارشاد اسلامی می آورید و هنرمندان را تازیانه می زنید،چگونه منکر اعمال خود در دهه شصت می شوید؟!
جناب آقای خزعلی بزرگوار به شلاق در وزارت ارشاد بسنده نکنید، رد پای عرب سرخی را در اتاق های بازجویی اوین در دهه  شصت می توانید پیدا کنید. او که با افتخار از شکنجه سعادتی سخن می گوید و بخود می بالد که او توانسته است زیر شکنجه وی را وادار به اقرار کند و سپس اعدام، چه می گوید؟!
استاد عزیز؛ با توجه به شناختی که از روحیات شما دارم، سوالی برایم پیش آمده.   چرا با کسی که منکر عملکرد خود در بازه ای از زمان گذشته است وارد چالش می شوید؟
بزرگوار همان گونه که بسیاری از دوستان از جنابعالی درخواست کردند که شخصا وارد این مسله نشوید، من نیز عاجزانه از شما درخواست می کنم تا وارد این بازی ها نشوید و به کار اساسی خود بپردازید.
جناب دکتر خزعلی عزیز بی تعارف بگویم در شان شما نیست با کسانی که حتی بازیگر محبوب مردم را برنمی تابد و او را زیر تازیانه می گیرد و ممنوع التصویر می کند  وارد بحث شوید.
ارادتمند شما
مسعود مویدی
@sarayeghalam
لینک روایت شلاق خوردن جمشید هاشم پور
http://www.dolatebahar.com/view/259687/%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D8%AE-%D8%AC%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D8%B6-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
Massoud Moayedi