دلنوشته های مسعود مویدی

مجموعه مقالات اجتماعی و سیاسی به قلم مسعود مویدی

دلنوشته های مسعود مویدی

مجموعه مقالات اجتماعی و سیاسی به قلم مسعود مویدی

طبقه بندی موضوعی

پاسخ به آقای عرب سرخی در مورد مطلب ایران تایمز

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ

[Forwarded from سرای قلم]
جناب آقای عرب سرخی؛
 سلام علیکم
جنابعالی امروز مطلبی از کانال تهران تایمز (کانال نزدیک به دکتر شکوری راد) در گروه جبهه اصلاحات طلبان فرستادید و در پاسخ به یکی از اعزه گروه فرمودید که مطلب مربوط به آن کانال است و جنابعالی تنها و تنها رسالت ارسال آن در گروههای تلگرامی را دارید.
 بزرگوار، انتظار ندارید که باور کنیم تمامی این موارد اتفاقی است و شما نیز پیرو رسالت ارسال مطالب، این را نیز ارسال کرده اید.
اما چند سوال:
۱: موضع  حضرتعالی و همفکران شمادر جبهه مشارکت در قبال انتخابات ۹۲ از اول چه بود؟ (تحریم👉)
۲: ریاست جمهوری آقای روحانی حاصل کدام فرایند بود؟
مگر غیر این است که بعد از رد صلاحیتی آقای هاشمی، دوستان با اجماع بر نام روحانی، ایشان را از ته لیست به صدر آورده تا در نهایت بر صندلی قدرت جلوس کرد.
حضرت آقا، شک ندارم که میدانی اما چند نکته را یادآوری می کنم.
امروز شما داعیه حمایت بی چون و چرا از دولتی را دارید که اولا منکر وجود شخص شما برخی از اعضا خانواده محترم شما و بسیاری از همفکران شما است.(انکار روحانی مبنی بر وجود زندانی سیاسی در کشور).
درثانی اگر نبودند امثال مهدی خزعلی که شهر به شهر دوره بیافتند و بزرگان را ترغیب به حضور در انتخابات کنند، روحانی کجا بود!!!
۲: می گویند حقیقت تلخ است.
در یک ملاقاتی که چند وقت قبل با آقای تاجزاده داشتیم، بعد از شنیدن خاطرات ایشان از انتخابات ۹۲ و اینکه چه شد تا از تحریم انتخابات در آن سال به روحانی رسید و در نهایت به وی رای داد،
دکتر خزعلی، موضوع مطلوب بودن ساز و کار انتخابات را مطرح کرد و اینکه هر کسی که احساس کرد می تواند مفید باشد، باید کاندیدا شود تا در نهایت همه بر یک نام اجماع و ائتلاف کنند، اقای تاجزاده  فرمود که روش عالیست اما ما جنبه ان را نداریم، به یاد سال ۸۴ و دکتر معین افتادم و اینکه با این همه اشتباه بزرگ ، چطور باز هم خود را محق می داند و این بار هم اشتباهی دیگر.
۳: من نمی دانم شخصی که اصول اخلاقی رابرای خود تعریف نکرده چگونه خود را مصلح دانسته و ادعای اصطلاح طلبی دارد.
انگ زدن بسیار آسان است، تمام مشکلاتی که امروز به واسطه آن باعث شده تا همفکران مشارکتی شما به خود این جسارت را داده و با انگ زدن تصمیم به حذف آن بگیرند، در یک جمله خلاصه می شود.
« خسارتی که مشارکت بر سر ملت ما آورد، از خسارتی که سازمان مجاهدین خلق بر سر این ملت آورد بیشتر است».
حضرت آقا اگر دوستان شما از این جمله ایشان گله دارند، نیازی  به انگ نیست.
بسم الله تربیون سرای قلم در خدمت شما.
بفرمایید و در باب این موضوع مناظره کنید. اگر بر حق هستید دیگر چرا کارهای غیر اخلاقی می کنید تا من نوعی اگر درصد اندکی هم نسبت به این تحلیل شک داشته باشم، بپذیرم که پر بیراه هم نمی گوید.
آخر از کجایش برایتان بگویم.
✅از اشغال سفارت آمریکا بگویم و اینکه هیچوقت اشغال گران سفارت از عملکرد خود اعلام ندامت و پشیمانی نکردند.
✅از زمانی که عده ای در مجلس صدام را خالدابن ولید نامیدند و بجز صحن مجلس، در دانشگاه تهران  بهزاد نبوی به سخنرانی پرداخت تا در سپاه صدام به مقابله با آمریکا بروند.
✅مجلس ششم و شورای شهر دوم هم که اظهر من الشمس است.
✅چه کسانی  و از کدام طیف اصلاحات بعد از رای دادن آقای خاتمی در دماوند تصمیم به عبور از وی گرفتند و چه هتاکی هایی به وی نکردند!؟
✅جناب عرب سرخی چه کسانی در ستاد میر حسین بر وی جبر کردند تا در انتخابات ۸۸ اعلام پیروزی کند  و حتی از وی  خواستند تا وزارت کشور را تسخیر کند، نکته جالب اینکه بعدها گفتند که میرحسین سرخود دست به چنین کاری زده.
✅بزرگوار خروجی معین تایید صلاحیت شده با حکم حکومتی چه شد؟   کدام یک از عزیزان اصرار به حضور وی داشتند و با اطمینان خبر از رای هفده میلیونی ایشان می دادند!!!؟؟
بزرگوار چند نمونه از اشتباهات دوستان شما در مشارکت را خدمت حضرتعالی یادآوری کردم که بعد از آن از شما مجدد این را بپرسم که آیا  فکر نمی کنید بلایی که مشارکت با خروجی احمدی نژاد بر سر این ملت آوردند کم از بلایی نبود که مجاهدین خلق بر سر ما آوردند.
هنوز زمان آن نرسیده که دوستان اتحاد ملت، مشارکتی های دیروز کمی هم عرصه را بر دیگر دوستانشان باز گذارند و از این استبداد رای دراصلاحات دست بردارند.
امروز دوستان شما در مشارکت قدرت ندارند والا شک نکنید که اگر حاکمیت اندیشه را در زندان می کند، دوستان شما ترور شخصیت می کنند و واویلا به روزی که بر قدرت چنبره بزنند.
مجددا از شما و دیگر عزیزان می خواهم بجای درج مطالبی که تنها و تنها تهمت و کذب محض است، بر سر میز مناظره سرای قلم حاضر شوید و با خلوص نیت اگر اشتباهی هم در گذشته رخ داده بپذیریم، و هیچگاه از اصول  اخلاقی خود عقب گرد نکنیم. زیرا که اصلاحات بدون اصول می شود تهمت و انگ زدن.
مسعود مویدی
مسئول کمیته اجرایی سرای قلم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
Massoud Moayedi